Όπως ανακοινώθηκε «στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, και ειδικότερα στην Γενική Δ/νση Συντάξεων του Δημοσίου, μεταξύ άλλων, τέθηκε ως στόχος η ποιοτική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών με σκοπό τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών».
«Πιο συγκεκριμένα» όπως τονίζεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών «διαμορφώνεται πλέον ένα ολοκληρωμένο δίκτυο επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών και της Γενικής Δ/νσης Συντάξεων.
Ειδικότερα:
1ον. Από τη Δευτέρα 14 Απριλίου 2014, ξεκίνησε, πιλοτικά, η λειτουργία νέου τηλεφωνικού κέντρου που φιλοδοξεί να καλύψει στο μέτρο του εφικτού, λόγω της πολυπλοκότητας και ιδιαιτερότητας των ζητημάτων, το μεγαλύτερο εύρος των ερωτημάτων των συνταξιούχων και υπό συνταξιοδότηση υπαλλήλων του Δημοσίου. Το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί υπό τον αριθμό 210-3329900, σε πενθήμερη βάση και εργάσιμες ώρες (07:30 π.μ. έως τις 15:30 μ.μ.). Ο πολίτης για την εξυπηρέτησή του, θα πρέπει να έχει διαθέσιμο, το σχετικό αριθμό μητρώου και το ΑΦΜ του.
2ον. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω διαδικτύου, η επικοινωνία μπορεί να γίνει στο e-mail της Υπηρεσίας Συντάξεων syntaxeis@glk.gr. Το σύστημα λειτουργεί από 15 Μαρτίου 2014, έχουν ήδη καταχωρηθεί 752 e-mails και έχουν απαντηθεί τα περισσότερα. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εξυπηρέτηση του πολίτη είναι η αναφορά του ονοματεπώνυμου, της διεύθυνσης κατοικίας, ενός τηλεφώνου επικοινωνίας (σταθερό ή κινητό), καθώς και του αριθμού μητρώου της σύνταξης.
3ον. Ταυτόχρονα, διατηρείται η απευθείας επικοινωνία με την Υπηρεσία Συντάξεων (Κάνιγγος 29, Αθήνα), κάθε Δευτέρα και Πέμπτη 11:30 - 14:30, με σκοπό την παροχή εξειδικευμένων πληροφοριών.
4ον. Παράλληλα, έχουν ήδη δρομολογηθεί οι διαδικασίες για την ανεύρεση νέου, συγχρόνου, ευρύχωρου, ειδικά διαμορφωμένου χώρου για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Συμπερασματικά, το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, αξιοποιώντας τις διαθέσιμες τεχνολογίες, αναβαθμίζει συνεχώς την εξυπηρέτηση των πολιτών με τον ποιοτικότερο και αποτελεσματικότερο τρόπο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: