Ο λόγος της κατ' εξαίρεσιν παράτασης, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο έγγραφο του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων είναι τα πέντε συνεχή αιτήματα του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων που ισχυρίζονται μεταξύ άλλων: «Τα αδιάθετα αποθέματα (επιβατικά, φορτηγά, λεωφορεία ή δίκυκλα) έχουν εισαχθεί στη χώρα πριν από την εφαρμογή της εκάστοτε οδηγίας και άρα δεν πρόκειται για νέες εισαγωγές, δηλαδή δεν προέκυψαν από επιχειρηματική βούληση, αλλά μόνον εξαιτίας της κρίσης και της επανειλημμένης φορολογικής επιβάρυνσης του αυτοκινήτου. Η αγορά αυτοκινήτου έχει υποστεί το τελευταίο 10μηνο μείωση πωλήσεων κατά 35,7% σε σχέση με το 2010, μια χρονιά με ήδη μειωμένες κατά 35,8% πωλήσεις, ενώ ως προς το μέσο όρο δεκαετίας 2001 - 2010 η πτώση φθάνει το -62,7%.
Η διάθεση των αποθεμάτων των μελών μας εξακολουθεί, λόγω της κρίσης, να είναι σχεδόν αδύνατη, ακόμη και με τη βοήθεια του μέτρου απόσυρσης και την παροχή πολύ ελκυστικών προσφορών. Αποτέλεσμα είναι ορισμένοι τύποι/μοντέλα αυτοκινήτων (κυρίως μεγαλύτερου κυβισμού ή πλουσιότερου εξοπλισμού) να παραμένουν αδιάθετα.
Η κατάσταση αυτή επιδεινώθηκε τις τελευταίες ημέρες με την αιφνίδια απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης...». Η παράταση ταξινόμησης έως τις 28 Απριλίου του 2012 πέραν των αυτοκινήτων ισχύει για φορτηγά με αναλυτική αναφορά των τύπων αλλά και των αριθμών πλαισίων των οχημάτων όπως και για τα δίκυκλα.
(Πηγή: Ημερησία)