To παρόν blog http://epityxiacom.blogspot.gr δεν ανανεώνεται πλέον και αποτελεί αρχείο για το eisodima.gr.
Το eisodima.gr λειτουργεί κανονικά με καθημερινή ενημέρωση στις διευθύνσεις:
Όσοι φίλοι και φίλες έχουν εγγραφεί στο newsletter με τις καθημερινές αναρτήσεις μας και επιθυμούν να συνεχίζουν να το λαμβάνουν στο email τους, θα πρέπει να επανεγγραφούν εδώ.

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Ξαφνική εμπλοκή στην απελευθέρωση των φορτηγών λόγω τρόικας

Συνεχίζεται η διαβούλευση για την απελευθέρωση των ταξί
Ξαφνική εμπλοκή στο θέμα της απελευθέρωσης των φορτηγών δημιουργήθηκε χθες λόγω της απαίτησης των εκπροσώπων της τρόικας να αποσυρθεί από την νομοθετική ρύθμιση η διάταξη που απαγορεύει την δραστηριοποίηση στη χώρα μας σε επαγγελματίες προερχόμενους από τρίτες (πλην Ευρωπαϊκής Ένωσης) χώρες.

Το τεχνικό κλιμάκιο της Τρόικας, το οποίο είχε χθες συνάντηση με υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου, δεν κάνει δεκτό το σημείο εκείνο που προβλέπει ότι στο επάγγελμα δεν μπορούν να εισέρχονται επαγγελματίες προερχόμενοι από τρίτες χώρες.

Μάλιστα, σύμφωνα με κύκλους του ΥΠΟΜΕΔΙ το κλιμάκιο εμμένει ιδιαίτερα στο ζήτημα αυτό με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί σοβαρό θέμα. Από την πλευρά του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καταβάλλεται προσπάθεια ώστε η εμπλοκή να ξεπεραστεί, ωστόσο αν οι εκπρόσωποι των δανειστών συνεχίζουν να ζητούν την απόσυρση της επίμαχης διάταξης τότε η ελληνική πλευρά θα πρέπει να ικανοποιήσει το αίτημα καθώς, σε διαφορετική περίπτωση η τρόικα θεωρεί ότι παραμένουν εμπόδια στην πρόσβαση στο επάγγελμα.

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι ο αποκλεισμός επαγγελματιών προερχόμενων από τρίτες χώρες, στους οποίους ο Νόμος Ρέππα επέτρεπε την δραστηριοποίηση, ήταν αίτημα των επαγγελματιών του κλάδου το οποίο είχε αποδεχθεί ο υπουργός Μεταφορών κ. Βορίδης αλλά και η Νέα Δημοκρατία. Μάλιστα ο πρόεδρος της Ν.Δ. κ. Σαμαράς σε δήλωσή του προ ημερών είχε αναφέρει ότι η εφαρμογή του νόμου πρέπει να γίνει υπό προϋποθέσεις, προκειμένου ο κλάδος να απελευθερωθεί και όχι να παραδοθεί σε εταιρείες από τρίτες χώρες και όχι μόνο από την ΕΕ.

Σε περίπτωση που επιτραπεί τελικώς σε πολίτες προερχόμενους από τρίτες χώρες να δραστηριοποιούνται στη Ελλάδα είναι άγνωστο πως θα αντιδράσουν οι αυτοκινητιστές οι οποίοι έως τώρα ήταν ιδιαίτερα θετικοί στην πρόταση του ΥΠΟΜΕΔΙ καθώς στην ουσία αυτή έθετε αυστηρούς όρους για την δραστηριοποίηση νέων επαγγελματιών στον κλάδο τους.

Διαβούλευσης συνέχεια για τα ταξί

Την ίδια ώρα συνεχίζεται η διαβούλευση με την Τρόικα για την απελευθέρωση των ταξί, τα οποία να σημειώσουμε ότι περιλαμβάνονται στην λίστα των 136 επαγγελμάτων που «ανοίγουν» με την τροπολογία του υπουργείου Οικονομικών που ενσωματώθηκε στο υπό συζήτηση πολυνομοσχέδιο. Το κλιμάκιο των δανειστών στην χθεσινή συνάντηση ενημερώθηκε για το σχέδιο νόμου, όπως αυτό καταρτίζεται, σε συνεργασία με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς αυτές τις ημέρες.

Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών κ. Βορίδη το άνοιγμα του επαγγέλματος θα γίνει με απόλυτο σεβασμό σε συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά κριτήρια.

Ο αρμόδιος υπουργός τόνισε το βράδυ της Δευτέρας, αμέσως μετά τις συναντήσεις που είχε με τους εκπροσώπους των κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση, ότι απελευθέρωση δεν αποτελεί υποχρέωσή μας εκ του κοινοτικού δικαίου, αλλά πλέον αποτελεί υποχρέωση που προκύπτει από την 5η επικαιροποίηση του μνημονίου υποχρέωσή μας στο πλαίσιο της εποπτείας, στην οποία βρίσκεται η χώρα.

Εκτός της άρσης της απαγόρευσης στην έκδοση αδειών, η ρύθμιση αναμένεται ότι θα περιλαμβάνει πρόβλεψη για πληρωμή εφάπαξ εισφοράς για την απόκτηση νέας άδειας η οποία θα είναι μεταβιβάσιμη ακόμη και σε τρίτους και όχι μόνο σε συγγενείς πρώτου βαθμού.

(Πηγή: euro2day.gr)





ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: