To παρόν blog http://epityxiacom.blogspot.gr δεν ανανεώνεται πλέον και αποτελεί αρχείο για το eisodima.gr.
Το eisodima.gr λειτουργεί κανονικά με καθημερινή ενημέρωση στις διευθύνσεις:
Όσοι φίλοι και φίλες έχουν εγγραφεί στο newsletter με τις καθημερινές αναρτήσεις μας και επιθυμούν να συνεχίζουν να το λαμβάνουν στο email τους, θα πρέπει να επανεγγραφούν εδώ.

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Ποιες ρυθμίσεις ανάβουν φωτιές σε ταξί, φορτηγά και λεωφορεία

Σειρά αλλαγών που αφορούν τα ταξί, τα φορτηγά και τα τουριστικά λεωφορεία φέρνει με τις διατάξεις του το πολυνομοσχέδιο "Μέτρα Στήριξης και Ανάπτυξης της Ελληνικής Οικονομίας".

Βεβαίως με δεδομένο ότι ακόμη το κείμενο του σχεδίου νόμου δεν είναι το τελικό είναι ανοικτό το ενδεχόμενο αλλαγών ακόμη και την τελευταία στιγμή.

Οι ενδιαφερόμενοι κλάδοι έχουν ήδη καταστήσει σαφέστατη την αντίθεσή τους με τις προωθούμενες αλλαγές. Προειδοποιούν δε ότι τελούν σε στάση αναμονής και δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο δυναμικών κινητοποιήσεων.

Αναλυτικότερα οι αλλαγές που προτείνονται με το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου για τους κλάδους των ταξί, των φορτηγών και των λεωφορείων περιλαμβάνουν τα εξής:

* Την επέκταση της δυνατότητας χρήσης ιδιωτικών 7-9θέσιων βαν με οδηγό από όλα τα τουριστικά καταλύματα (ενοικιαζόμενα δωμάτια κ.λπ.) και όχι μόνο από τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες.

* Την κατάργηση του κατώτατου ορίου κυβισμού για τα IX οχήματα που θα ενοικιάζονται με οδηγό. Μέχρι τώρα επιτρέπεται η ενοικίαση με οδηγό μόνο για τα οχήματα 1.500 κυβικών εκατοστών και άνω. Επιπλέον μειώνεται και το χρονικό διάστημα ενοικίασης των συγκεκριμένων οχημάτων από τις 12 ώρες στις 6.

* Παρέχεται η δυνατότητα μεταφοράς με τα IX φορτηγά ψυγεία και μη ευπαθών προϊόντων, εφόσον αυτά διαθέτουν τα απαραίτητα χωρίσματα και όχι ενιαίο αμάξωμα.

* Καταργείται ο περιορισμός στη χορήγηση αριθμού αδειών για οχήματα μεικτού βάρους έως 4 τόνων σε εφημεριδοπώλες - πρακτορεία Τύπου και διαμεταφορείς για τη μεταφορά υλικών συσκευασίας. Η συγκεκριμένη ρύθμιση αναμένεται να συγκεντρώσει πληθώρα αντιδράσεων από τους ιδιοκτήτες φορτηγών που δηλώνουν κάθετα αντίθετοι στη συγκεκριμένη ρύθμιση.

* Παρέχεται η δυνατότητα ίδρυσης εταιρείας ενοικίασης μοτοποδηλάτων ακόμα και με ένα και μόνο δίκυκλο ή «γουρούνα». Έως τώρα η ίδρυση τέτοιας επιχείρησης απαιτούσε τουλάχιστον δέκα δίκυκλα.

* Παρέχεται η δυνατότητα ταξινόμησης και μεταχειρισμένων λεωφορείων, στα οποία θα δοθούν νέες άδειες τουριστικών λεωφορείων. Έως τώρα νέες άδειες δίνονταν μόνο σε καινούργια οχήματα προδιαγραφών EUROV και πάνω.

* Εξομοιώνονται οι παλιοί με τους νέους μεταφορείς ως προς την υποχρέωσή τους να διαθέτουν χώρους στάθμευσης των οχημάτων τους, προκειμένου να πάρουν άδεια Δ.Χ. Έως τώρα οι παλαιοί μεταφορείς δεν είχαν τέτοια υποχρέωση.

* Δίνεται η δυνατότητα σε εταιρείες που διαθέτουν τους κατάλληλους χώρους και δεξαμενές αποθήκευσης να διατηρούν δεξαμενές αποθήκευσης καυσίμων αποκλειστικά για τον εφοδιασμό των ιδιόκτητων ή μισθωμένων φορτηγών αυτοκινήτων.

Τέλος με άλλο άρθρο του πολυνομοσχεδίου ρυθμίζονται θέματα πολεοδομικής οργάνωσης των σιδηροδρομικών ακινήτων.

Στο πλαίσιο αυτό τα ακίνητα τα οποία διαχειρίζεται η ΓΑΙΑΟΣΕ, καθώς και τα ακίνητα που ανήκουν στην ιδιοκτησία της διακρίνονται, ανάλογα με τη βασική πολεοδομική λειτουργία τους, σε πέντε κατηγορίες. Στους κεντρικούς σιδηροδρομικούς σταθμούς εντάσσονται οι σιδηροδρομικοί σταθμοί του Πειραιά, των Αθηνών, του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ), της Λάρισας, του Βόλου, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας.

(Πηγή: euro2day.gr)


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: