Μέσω ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων θα προχωρήσει στην ενοποίηση των διαδικασιών υποβολής, επεξεργασίας και ελέγχου των ετήσιων δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης εφοριακών, αστυνομικών, εργαζόμενων σε πολεοδομίες και πολλών άλλων δημόσιων υπαλλήλων που υποχρεούνται στην υποβολή δήλωσης «Πόθεν Έσχες».
Το νέο ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα θα αντικαταστήσει τις χειρόγραφες διαδικασίες υποβολής, επεξεργασίας και ελέγχου των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης, εγκαθιστώντας έτσι μία σύγχρονη πληροφοριακή υποδομή παροχής ψηφιακών υπηρεσιών προς όλους τους εμπλεκομένους.
Ειδικότερα, το νέο σύστημα θα επιτρέπει τη δημιουργία αρχείου υπόχρεων για τον αυτόματο εντοπισμό μη υποβληθεισών δηλώσεων, την εύκολη υποβολή της δήλωσης για όλους τους υποχρέους μέσω διαδικτύου, την τήρηση ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων με τις δηλώσεις και την αυτόματη διασταύρωση των στοιχείων.
Επίσης το σύστημα επιτρέπει την παρακολούθηση των ετήσιων μεταβολών στην περιουσιακή κατάσταση των υπόχρεων και διευκολύνει την ελεγκτική διαδικασία μέσω τεχνικών ανάλυσης επικινδυνότητας.
Σε δεύτερη φάση οι ηλεκτρονικές διασταυρώσεις αναμένεται να επεκταθούν και σε άλλες επαγγελματικές κατηγορίες που έχουν υποχρέωση υποβολής δήλωσης περιουσιακής κατάστασης και η δραστηριότητα τους δεν σχετίζεται με το Δημόσιο.
Οι σχετικές ανακοινώσεις θα γίνουν από τον γγ Πληροφοριακών Συστημάτων, Χάρη Τσαβδάρη, και τον Γενικό Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης, Λέανδρο Ρακιντζή, στις 19 Μαρτίου.
(Πηγή: in.gr)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: