Μετά από έρευνα που πραγματοποίησε η «Ημερησία», διαπίστωσε πως όντως υπάρχει νομικό κενό και σύμφωνα με το μέλος του Δ.Σ. του ΠΟΦΕΕ κ. Αντώνη Μουζάκη το νομικό κενό έγκειται στο γεγονός πως στις περιπτώσεις εταιρειών τα εταιρικά ΙΧ δηλώνονται από υψηλόβαθμα στελέχη μόνο μέλη των διοικήσεων, με τον περιορισμό πως όταν ο στόλος αφορά σε πολλά ΙΧ, η αντικειμενική δαπάνη δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από αυτή που προκύπτει από το αυτοκίνητο που προσδίδει τη μεγαλύτερη αντικειμενική δαπάνη. Δηλαδή, εξηγεί ο κ. Μουζάκης, αν ένα στέλεχος δηλώνει 10 αυτοκίνητα, αυτή η δαπάνη θα περιοριστεί σε εκείνο που έχει τον μεγαλύτερο κυβισμό και κατ' επέκταση δαπάνη.
Από αυτή την έννοια το σύστημα αναγνωρίζει μόνο το συγκεκριμένο όχημα για την επιβολή του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης και είναι πιθανό να αγνοεί τα υπόλοιπα.
Σύμφωνα με τα παραπάνω αν μια εταιρεία έχει στόλο εκατοντάδων αυτοκινήτων για τους πωλητές και δεκάδων δίλιτρων ή ακόμη και τρίλιτρων μοντέλων για τα υψηλόβαθμα στελέχη της, τότε είναι πολύ πιθανό να καταβάλει Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης σε ένα μόνο ΙΧ και για τα υπόλοιπα ούτε ένα ευρώ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: