Το υπουργείο Οικονομικών γίνεται διαρκώς αποδέκτης καταγγελιών σύμφωνα με τις οποίες τράπεζες δεν εισπράττουν δόσεις από φορολογούμενους που προσκομίζουν εκτυπωμένα εκκαθαριστικά σημειώματα από το διαδίκτυο ή αρνούνται να τους καταβάλουν την όποια επιστροφή φόρου και αντί της διαδικτυακής εκτύπωσης απαιτούν το πρωτότυπο εκκαθαριστικό.
Επίσης, βάσει των ίδιων καταγγελιών ενώ τα πιστωτικά ιδρύματα δέχονται την εφάπαξ καταβολή του φόρου με τα εκτυπωμένα σημειώματα, αρνούνται να χορηγήσουν την έκπτωση του 5%.
Αιτιολογούν δε, τα παραπάνω, υποστηρίζοντας ότι με παλαιότερες οδηγίες του το υπουργείο Οικονομικών είχε διευκρινίσει ότι οι επιστροφές φόρου θα δίδονται μόνο σε όσους έχουν πρωτότυπα εκκαθαριστικά.
Παρεμβαίνοντας στο θέμα ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων ζήτησε από τους φορολογουμένους να προχωρούν σε συγκεκριμένες καταγγελίες προς το Μεσολαβητή Τραπεζικών- Επενδυτικών Υπηρεσιών και όχι προς την Ελληνική Ένωση Τραπεζών (η οποία έχει εκδώσει ήδη τέσσερις εγκυκλίους για το θέμα).
Σύμφωνα με ανάρτηση του κ. Θεοχάρη στο Twitter σε περίπτωση καταγγελίας για μη αποδοχή του τυπωμένου εκκαθαριστικού από τράπεζα ο φορολογούμενος θα πρέπει να απευθύνεται στον τραπεζικό μεσολαβητή και όχι στην ΕΕΤ.
Μάλιστα ο κ. Θεοχάρης παρέσχε και τα σχετικά στοιχεία επικοινωνίας με τον Μεσολαβητή Τραπεζικών - Επενδυτικών Υπηρεσιών (Μασσαλίας 1, 106 80 Αθήνα, Τηλ.: 210-3376700, Fax: 210-3238821, Ταχ.Θυρ.: 9166, 100 32, Αθήνα, e-mail: info@hobis.gr).
(Πηγή: in.gr)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: