Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών, αν και συμφωνεί με τη φιλοσοφία της εγκυκλίου, είναι ιδιαίτερα προβληματισμένη με το γεγονός ότι οι συνεπείς πελάτες θα βρεθούν για ακόμη μια φορά σε δυσχερή θέση σε μία περίοδο φορολογικής εξόντωσης και αυστηροποίησης των πληρωμών. Το Δ.Σ. της Ένωσης θα συνεδριάσει εντός των επομένων ημερών, προκειμένου να εξετάσει τα προβλήματα που ενδέχεται να δημιουργηθούν με βασικότερο, την εκτόξευση των ανασφάλιστων οχημάτων αλλά και των επιπτώσεων που θα υπάρξουν από την καθυστέρηση καταβολής ασφαλίστρων.
Γενικότερα, «η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος, λένε διαμεσολαβούντες, αν και εντάσσεται στη λογική του εξορθολογισμού της ασφαλιστικής αγοράς και της εναρμόνισης με τα ευρωπαϊκά πλαίσια, εντούτοις στερείται ρεαλισμού, αφού ουσιαστικά δεν αντιλαμβάνεται ότι τόσο οι καταναλωτές όσο και οι διαμεσολαβούντες αλλά και οι ασφαλιστικές εταιρείες θα βρεθούν μπροστά σε ένα νέο κύμα ανασφάλιστων αυτοκινήτων, που δεν θα μπορούν να το αναχαιτίσουν, ούτε με περιοριστικές διατάξεις ούτε με αστυνομικά μέτρα».
Αναταράξεις
Η πίεση που ασκεί η ΤτΕ στους Διαμεσολαβούντες ως προς τις ποιοτικές και ποσοτικές προδιαγραφές των επιχειρήσεών τους έχει δημιουργήσει έντονες αναταράξεις στον κλάδο που θεωρεί ότι ουσιαστικά οδηγείται σε σταδιακή προσαρμογή στις νέες συνθήκες εισπράξεων και πληρωμών ή σε νομοτελειακό αφανισμό με κλείσιμο πολλών επιχειρήσεων. Οι μεσίτες και οι πράκτορες δουλεύουν με εξαιρετικά χαμηλές προμήθειες και εάν υποχρεωθούν εκ του νόμου να είναι είτε πιο πιεστικοί προς τους πελάτες τους είτε να πληρώνουν οι ίδιοι τα ασφάλιστρα και να τα εισπράτουν μετά, δεν θα καταφέρουν να αντέξουν. Οι διαμεσολαβούντες αρνούνται ότι τα καθυστερημένα ασφάλιστρα ξεπερνούν τα 900 εκατ., όπως ισχυρίζεται η ΤτΕ.
(Πηγή: Ημερησία)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: