Η πρωτοβουλία, η οποία ανήκει στον υφυπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, κ. Ντίνο Ρόβλια, έχει ως στόχο, αφενός να εξυπηρετήσει πολίτες περιοχών όπου δεν υπάρχουν καταστήματα των ΚΕΠ, και αφετέρου -όπως είπε ο κ. Βορίδης- ενόψει της απελευθέρωσης των ταχυδρομικών υπηρεσιών στη χώρα μας από τον επόμενο χρόνο, να φέρει πολίτες μέσα στα καταστήματα των Ελληνικών Ταχυδρομείων, οι οποίοι θα προτιμήσουν τις υπηρεσίες και τα νέα προϊόντα τους.
Όπως ανέφεραν οι δύο υπουργοί, τα ΕΛ.ΤΑ. θα αξιοποιήσουν τον εξοπλισμό και τις υποδομές τους, θα εκπαιδεύσουν τους υπαλλήλους που θα απασχοληθούν με τις υπηρεσίες των ΚΕΠ και όλα αυτά δίχως επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού.
Πρόκειται για ένα «καλό μνημόνιο», είπε ο κ. Βορίδης, καθώς θα συμβάλει στην ανταγωνιστικότητα των ΕΛ.ΤΑ., δεδομένου ότι παρατηρείται ταυτόχρονα μία αύξηση των χρηστών των ΕΛ.ΤΑ., ενώ παράλληλα η εταιρεία βρίσκεται σε φάση εκσυγχρονισμού των δομών της.
Ο κ. Ρέππας, από την πλευρά του, είπε πως «το κόστος των υπηρεσιών αυτών για τα ΕΛ.ΤΑ. είναι αμελητέο, ένα κόστος που πάντως θα υπολογιστεί στο μέλλον», ενώ σε ερώτηση εάν υπάρχει πιθανότητα στο μέλλον να υπάρχουν χρεώσεις των πολιτών που θα απευθύνονται στα ΚΕΠ, τόνισε ότι «θα είναι δωρεάν οι υπηρεσίες» και πως «δεν μπορεί να κάνει τον μελλοντολόγο».
Τέλος, από τον κ. Βορίδη διευκρινίστηκε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα επάρκειας προσωπικού στα 68 καταστήματα των ΕΛ.ΤΑ., προκειμένου να διεκπεραιώσουν και τις υποχρεώσεις των ΚΕΠ, καθώς σε αυτά τα καταστήματα υπάρχει μόνιμο προσωπικό, ενώ οι όποιες ελλείψεις καλύπτονται από συμβασιούχους.
(Πηγή: Κέρδος)