To παρόν blog http://epityxiacom.blogspot.gr δεν ανανεώνεται πλέον και αποτελεί αρχείο για το eisodima.gr.
Το eisodima.gr λειτουργεί κανονικά με καθημερινή ενημέρωση στις διευθύνσεις:
Όσοι φίλοι και φίλες έχουν εγγραφεί στο newsletter με τις καθημερινές αναρτήσεις μας και επιθυμούν να συνεχίζουν να το λαμβάνουν στο email τους, θα πρέπει να επανεγγραφούν εδώ.

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Εκπτώσεις μέχρι και 60% και προσφορές όλο το χρόνο μέσω πιστωτικών

Επίσημη πρεμιέρα έκαναν οι εκπτώσεις την περασμένη Δευτέρα, ουδείς όμως... ασχολήθηκε διότι το πρόβλημα ρευστότητας είναι οξύ σε όλους σχεδόν τους καταναλωτές.

Εξαιρουμένης μιας οικονομικής «ελίτ», η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών επιθυμεί να επωφεληθεί των ομολογουμένως πολύ καλών εκπτώσεων -μέχρι και 70% από την πρώτη μέρα- δεν διαθέτει όμως τα χρήματα.

Αυτός είναι και ο λόγος που οι εκπτώσεις ξεκίνησαν μεν επίσημα στις 16 Ιανουαρίου, όμως άτυπα, με 10ήμερα προσφορών, είχαν ξεκινήσει από το Νοέμβριο σε μια προσπάθεια στήριξης των χειμαζόμενων επιχειρήσεων λιανεμπορίου.

Αξίζει να σημειωθεί για αγορές με πιστωτικές κάρτες, υπάρχουν για μεγάλο χρονικό διάστημα μέσα στο χρόνο εκπτώσεις που φτάνουν έως και το 40%. Οι προσφορές αυτές δεν αφορούν μόνο τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, αλλά και την αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, πακέτα ταξιδιών, ακόμα και το γέμισμα του ρεζερβουάρ (επιστροφή άμεσα 3%-5% της αξίας της βενζίνης).

Σύμφωνα με τραπεζικά στελέχη, οι προσφορές για αγορές με πιστωτικές κάρτες είναι μία κίνηση για να «τονωθεί» η μεγάλη πτώση του τζίρου στο λιανεμπόριο, αλλά και για να δώσουν κίνητρο στους πελάτες τους να χρησιμοποιήσουν το «πλαστικό χρήμα». Δεν είναι τυχαίο εξάλλου το γεγονός ότι ο τζίρος μέσω των πιστωτικών καρτών μειώθηκε κατά 30% το 2011, ενώ πτώση της τάξης του 25% είχε καταγραφεί και το 2010.

Για το λόγο αυτό οι τράπεζες προχωρούν σε συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες, αλλά και μικρότερα καταστήματα, ένδυσης, υπόδησης, ηλεκτρικών ειδών, και κάνουν προσφορές με μεγάλες μειώσεις τιμών.

Πολλές τράπεζες προχωρούν στην έκδοση co-branded πιστωτικών καρτών, σε συνεργασία με μεγάλες κυρίως επιχειρήσεις του λιανεμπορίου. Ο κάτοχος συγκεντρώνει πόντους που τους εξαργυρώνει με επιπλέον εκπτώσεις ή με δωρεάν αγορά προϊόντος.

Παράλληλα είναι σε ισχύ οι εκπτώσεις, οι προσφορές, η επιστροφή χρημάτων, η συγκέντρωση πόντων, καθώς και οι άτοκες δόσεις, για τις αγορές που πραγματοποιούνται με τη χρήση πιστωτικής κάρτας.

Και συχνά, όσο περισσότερο πέφτει ο τζίρος, τόσο μεγαλώνουν οι προσφορές και τα προνόμια που προσφέρονται από τις επιχειρήσεις λιανικής.

Οι εκπτώσεις για αγορές με πιστωτικές κάρτες «παίζουν» σε ένα εύρος από 5% (στα πρατήρια βενζίνης για παράδειγμα) μέχρι 30% σε ρούχα, παπούτσια, ηλεκτρικές συσκευές, ενώ σε ειδικές περιπτώσεις μπορεί να ξεπεράσουν και το 60% (π.χ. διήμερα προσφορών σε συγκεκριμένα είδη).

Οι προσφορές στις περισσότερες περιπτώσεις είναι άκρως δελεαστικές.

Ωστόσο ο καταναλωτής δεν πρέπει να ξεχνάει δύο πράγματα: Οι άτοκες δόσεις είναι άτοκες και για την τσέπη του, μόνο αν κάθε μήνα τις εξοφλεί στο ακέραιο. Αν δηλαδή αγόρασε ένα προϊόν αξίας 480 ευρώ με 6 άτοκες δόσεις, θα πρέπει κάθε μήνα να βάζει στο λογαριασμό της κάρτας του 80 ευρώ, ασχέτως αν η μηνιαία καταβολή είναι π.χ. 30 ευρώ. Αν εξοφλήσει την ελάχιστη καταβολή, το υπόλοιπο ποσό θα επιβαρυνθεί με τόκους.

Επίσης, τα επιτόκια των πιστωτικών καρτών είναι υψηλά -καθώς διαμορφώνονται στο επίπεδο του 18%- οπότε η όποια καθυστέρηση στην πληρωμή της κάρτας κοστίζει ακριβά.

(Πηγή: capital.gr)





ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: