Με όπλο το Διαδίκτυο η Ελλάδα επιχειρεί να επαναπροσεγγίσει επικοινωνιακά τις ξένες αγορές που τροφοδοτούν τον ελληνικό τουρισμό. Στόχος είναι να αλλάξει η αρνητική εικόνα της χώρας στο εξωτερικό, την οποία δημιούργησαν κυρίως η οικονομική κρίση και τα πρόσφατα δραματικά γεγονότα στο κέντρο της Αθήνας.
Στo πλαίσιο της προσπάθειας αυτής, άρχισαν να «ανεβαίνουν» στον καινούργιο διαδικτυακό τόπο του ΕΟΤ (www. visitgreece.gr) μικρά βίντεο, υπό τον τίτλο «Υou in Greece», στα οποία πρωταγωνιστούν οι ίδιοι οι τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα. Τη νέα επικοινωνιακή πολιτική για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό παρουσίασε χτες ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος. Μακροπρόθεσμος στόχος μας, όπως είπε ο υπουργός, «είναι η μετάβαση της χώρας από το μοντέλο ήλιος και θάλασσα στην Ελλάδα των εμπειριών και της πολυποικιλότητας».
Το «Υou in Greece» είναι μία ενισχυτική συμμετοχική δραστηριότητα για τον ελληνικό τουρισμό, η οποία στηρίζεται στην καταγραφή και διαδικτυακή αναμετάδοση των προσωπικών εμπειριών των επισκεπτών στη χώρα μας. Με ελάχιστο κόστος, τηλεοπτικά συνεργεία της ΕΡΤ καταγράφουν αυθεντικές μαρτυρίες ξένων τουριστών που επισκέπτονται την Αθήνα και τα ελληνικά νησιά, δημιουργώντας ολιγόλεπτα σποτάκια, τα οποία θα «παίζουν» παντού στο Διαδίκτυο.
Πρεσβευτές της διάδοσης του «Υou in Greece» είναι τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης ΥouΤube, Facebook, Τwitter κ.λπ., ενώ στην αλυσίδα διάδοσής του προστίθενται οι ευρωβουλευτές, τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό, οι πρεσβείες, ο απόδημος ελληνισμός κλπ.